fredag 14 februari 2014

En härlig natt

Gisses!
Gjorde reklam för min blogg på BC, blev väldigt positivt överraskad. Trodde inte att någon ville kolla in men tji fick jag men självklart finns där sådana waina människor som säger att det är förbjudet att säljaren saker via BC och att jag har blivit anmäld osv till dom personerna vill jag bara säga; take a chill pilla and relax.. Om det stör er så fruktansvärt mkt så varför ens göra er till besvär att skriva tillbaka? Jag tar det bara som en komplimang för du tar dig tid till att svara ;)
Är ni trevliga mot mig så är jag trevlig tillbaka, ibland kan jag inte svara på studs (inte lätt när ca 200 bombar en på samma gång hihi) men jag försöker verkligen. Jag har mitt vanliga liv också, precis som ni. Jobb,familj osv
Jag tror inte riktigt att alla har förstått detta hära med min blogg.
Det är först och främst en blogg där jag säljer mina underkläder men jag kommer att utveckla den mer men det tar tid. Berlinmuren föll inte på en dag? Jag kommer även berätta lite snuskiga hemlisar som jag och min pojkvän har här hemma, funderar på att ha en frågestund.
Om ni undrar varför jag har massa saker på mina bilder är för att jag ska kunna dölja mina tatueringar, jag vill nämligen vara anonym. Om jag skulle känna igen någon så är er hemlighet trygg hos mig och om vi skulle mötas upp så hoppas jag verkligen att ni accepterar att jag vill vara anonym :)
Och nej, jag vill inte ha sex med någon annan.
Jag älskar min pojkvän över allt annat och skulle inte få för mig att vara otrogen och om ni har fler frågor så bara fråga, finns inga dumma frågor. Bara dumma svar ;)

Dagens trosor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar