fredag 14 februari 2014

Hur köper jag?

Jag lägger upp regelbundet bilder på bloggen på vad jag har att sälja.
Du väljer ut vad du vill köpa och sedan skriver du ett mail tiill mig.
Mailet ska innehålla:

  • Vart jag ska skicka det.
  • Vad du vill köpa tex. Ljuvliga plumomlila flicktrosor med gullig apa 
Jag kommer att skicka ett mail tillbaka till dig när jag har postat det, så att du vet att varan är på väg och sen kan det dröja lite beroende på när på dygnet du skickar i och med att jag jobbar som undersköterska så har jag dom underbara oregelbundna tiderna ;) 
Med betalning om det ska skickas så kommer det att ske med ett pay-pal konto så att ingen blir lurad. jag vill bara ha nöjda kunder :)

Jag kan även mötas upp på bestämd tid som vi kommer överens tillsammans via mail kontakt.
Detta kommer att ske på diskret sätt men på en allmänplats pga av min säkerhet våldtäkt, kidnappning osv
I mailet så beskriver jag vad jag har på mig och jag kommer att ha varan i en påse, så bytar vi bara, snabbt och enkelt, inget småprat. (OBS skåne, Malmöområdet)

Om det önskas så kan jag även fota när jag har trosorna på mig för att ni ska känna er trygga på att det är verkligen jag som har använt dom. Lapp med datum och mitt nick.

Har ni andra funderingar eller frågor så tveka inte att höra av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar