fredag 14 februari 2014

Senaste veckan..

Före gående veckan har bestått av förkylning och feber, så sexlivet har legat på hyllan. Känns inte så super upphetsande när bägge 2 är täppta i näsan och hostar som Agda 95 år som har kedjerökt hela sitt liv ;) 

Trots våra förkylningar så har jag inte kunnat att låta bli att egga min stackars pojkvän, går runt i bara trosor och mina små bröst (b kupor men runda och fasta, perfekta att kupa runt om. om ni frågar mig iaf men smaken är som baken - delad höhö)
När jag går förbi han när han ligger i soffan så känner jag hur man stirrar på min välformade rumpa och så kan jag smiska till den kllltiiisch

så ni kan väl alla förstå hut otroligt jobbigt han har haft det?
Men början av denna veckan så började jag känna mig mycket bättre så innan jag skulle bege mig till jobbet så ville jag ha kuk! 
Pojkvännen låg och sov. Jag tassade in i sovrummet igen, satte mobilen på timer så att jag inte skulle komma för sent. Grenslade ovan på honom, kysste han på halsen medan jag sakta rörde min våta fitta mot hans kuk som snabbt ragerade på min behandling. Snabbt som attan lyckades jag få hans kuk in i mig och vaknar han. Jag red han snabbt och intensivt tills han kom, sen satt jag och droppade ut hans värma sperma blandade med mina fittsafter över hans kuk som fortfarande pulserade ut sperma.
Sen var det bara till att springa till jobbet, med ett leende på läpparna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar